פווארבוקס - מיקס 10 חטיפי חלבון ב- 129 ש"ח - הזמינו עכשיו

תקנון תנאי שימוש

מבוא

  1. אתר co.il ("האתר" או "וואן בודי") המופעל ע"י חברת "אתר הכושר של ישראל" ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת POWERBOX ("המוצר" או "המארז" או "הקופסה").
  2. האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
  3. הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  4. עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.
  5. ימי עסקים – ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.
  6. משווק – "האתלטים של ONEBODY" משווקים אשר נרשמו למערכת שיווק השותפים באתר.
  7. המוצרים- כל מה שיש בתוך המארז ומהווה כחלק מהתכולה שלו.

הרכישה

  1. האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
  2. ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
  3. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.
  4. מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

אופן השימוש

  1. האתר משמש כפלטפורמה לרכישת מארזים מדי חודש או מארז ברכישה חד פעמית והיא בבעלות החברה ומנוהלת על ידה.
  2. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ו/או עדכון ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה בכתובת המייל onebody@onebody.co.il
  3. יש לקרוא תקנון זה בקפידה שכן תקנון זה יהווה הסכם מחייב בין הלקוח לבין החברה.
  4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
  5. כל המחירים נקובים בשקלים חדשים מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין ודמי משלוח.
  6. רישומי המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  7. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
  8. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.
  9. החברה רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר – לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט (בהתאם ובכפוף להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982). החברה רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. החברה תפרסם באתר מידע אודות אופן שינוי המבצע.
  10. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
  11. בעת הרשמה לאתר, מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר. באם הלקוח מעוניין להסיר את עצמו מן הדיוור לאחר שנרשם, הוא יכול לעשות זאת בקלות דרך הלינק שבתחתית הדיוור שהתקבל. יש לציין כי ישנן רשימות דיוור נפרדות, האחת כללית הנשלחת לגבי חידושים באתר והשנייה כוללת עדכונים אישיים ללקוח – על הלקוח לשים לב כי הסירה את עצמה מהרשימה המבוקשת, ובמקרה שאינו מעוניין לקבל עוד דיוורים – באחריותו להסיר את עצמו מן הרשימות השונות.
  12. החברה עושה את מירב המאמצים שכל מוצר המצוי בקופסה ומיועד לאנשים המעוניינים במוצרי חלבון שונים ומוצרים שונים מענף הכושר ואורח החיים הבריא. כל מארז מכיל מוצרים שונים ומשתנים בהתאם לאותו חודש. מאחר ומדובר בטעמים, וואן בודי משתדלת לגוון ולאפשר לכל לקוח להתנסות במגוון כמה שאפשר במוצרים שונים, אך יתכן ולא כל מוצר יתאים לכל לקוח מבחינת הטעם. לכן, ייתכן כי לא תהיה התאמה מדויקת בין הלקוח לטעם המוצרים המצויים במארז. במקרה זה ללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם אי התאמת המוצרים בקופסה לטעם הלקוח והאמור לעיל לא יהווה עילת ביטול בגין אי התאמה במוצר.
  13. לא ניתן להחליף את המוצרים מארז לפי בקשת הלקוח, וואן בודי שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית להחליט איזה מוצרים ייכנסו למארז החודשי ללא כל התחשבות בטעם או העדפה של הלקוח במוצר אחד על פני האחר.
  14. מוצרים נלווים: נוסף על מוצרי המזון המארז מכיל מגזין חודשי מתחדש בנושאים שונים מטעם וואן בודי ומוצר נוסף של וואן בודי (כדוגמת שייקר, מגבת, חולצה), אין הלקוח יכול לבחור את המוצר, וואן בודי שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לבחור את המוצר מידי חודש. במידה והמוצר הוא בעל מידת לבוש (כדוגמת חולצה) והיא אינה מתאימה בגודל ללקוח יש לפנות בדואר האלקטרוני ל onebody@onebody.co.il לצורך החלפת המידה.
  15. נוסף על כל המוצרים המצוינים לעיל, ייתכן ויתווספו למארז מוצרים שונים לרבות: הנחות ברשתות שונות, כרטיס גירוד, הגרלות, חומר פרסומי ועוד.

    על אלה נכנסים תחת הגדרת "המוצרים".

אופן השימוש

וואן בודי מתירה גלישה, צפייה קריאת דפי האתר וביצוע הזמנות למוצרים הנבחרים. אין לשנות ו/או להעתיק ו/או להנפיק רישיון ו/או ליצור עבודות נגזרות ו/או להפיץ ו/או לשכפל ו/או לשדר ו/או למכור ו/או לפרסם ו/או להציג בפומבי ו/או לפרסם ו/או לעשות שימוש מסחרי או לא מסחרי אחר באתר ו/או במופיע בו ו/או בתכניו בכל דרך שהיא, אלא אם ניתנה הסכמה מפורשת וכתובה ע"י וואן בודי

אתר אינטרנט זה נועד אך ורק לרכישות לצורכי שימוש אישי בלבד ו/או לצורך הענקת מתנות ולא לרכישות בעלות מאפיינים מסחריים. וואן בודי שומרת לעצמה את הזכות שלא לכבד ו/או לבטל הזמנות ו/או רכישות אשר לעניות דעתה ועל פי שיקול דעתה נעשו למטרות מסחריות ובכלל זה מכירות סיטונאיות, מכירות קמעונאיות, או מכירות לצדדים שלישיים כלשהם והיא שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה כנגד מפרי זכויות.

בקרה על תכנים

וואן בודי יכולה לשנות מעת לעת את מבנה האתר הכולל את השירותים, מראהו, היקפם וזמינותם של השירותים הניתנים בו ו/או הפריטים הנמכרים בו ו/או כל היבט אחר הכרוך בהם ו/או בשימוש באתר. שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות ו/או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיוצא בזה. לא תהיה לכם כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי החברה בגין ביצוע שינויים כאמור ו/או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

למרות שלוואן בודי אין כל חובה לפקח על התכנים שיפורסמו במארז או באתר האינטרנט על ידי משתמשיו ו/או ע"י צד ג' שאין שליטה עליו ו/או על מעשיו, ובכלל זה כל מידע שיסופק על ידכם ו/או ע"י צד ג' כאמור, וואן בודי שומרת לעצמה את הזכות לבקר, לפקח, למנוע, לאסור ולגלות כל מידע שתידרש להעביר על פי דין, מתוך אמונה שגילוי מידע, כאמור, הינו הכרחי לצורך הקפדה על דרישות החוק, שמירה על זכויות קנייניות, ובכללן קניין רוחני של וואן בודי ו/או צדדים שלישיים המופיעים באתר או לצרכי הגנה על אינטרסים ציבוריים אחרים.

החזרות וביטולים

וואן בודי עושה את מיטב המאמצי לספר ולשווק מוצרים איכותיים.

מתוך אמונה בטיב המוצר, כל הרוכש מוצר באתר power-box.co.il  רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ( ״חוק הגנת הצרכן״ ).

  1. הלקוח רשאי לבטל את העסקה במסירת הודעה בדבר רצונו בביטול עסקה (הודעת הביטול) וזאת עד לתום 14 ימים מיום קבלת הקופסה או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את עיקרי תנאי העסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מבניהם, והכל בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמא-1981 (החוק). ככל שהלקוח הנו אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש כהגדרתם בחוק, וההתקשרות בעסקה כללה שיחה עם נציג מכירות מטעם החברה, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית, המועד לקבלת הודעת הביטול יהא עד לתום ארבעה חודשים מיום קבלת הקופסה או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר. – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית ושעדיין לא חלפו 14 ימיי עסקים מיום קבלת המוצר.
  2. הודעה על ביטול העסקה תעשה באתר באזור האישי על ידי לחיצת כפתור "ביטול". ברגע הלחיצה המנוי מבוטל / באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת onebody@onebody.co.il.
  3. במידה והלקוח מבטל את העסקה בזמן שהמארז נשלח לביתו, הלקוח יחויב על המארז של אותו החודש (שכבר נשלח אליו), במידה וירצה החזר כספי עליו לפנות לשירות הלקוחות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת onebody@onebody.co.il.
  4. על הלקוח לברר תוך זמן סביר את תקינות הקופסה ו\או המוצרים שבתוכה. על הלקוח להודיע לחברה באופן מידי עם גילוי הפגם או אי ההתאמה במארז ו\או במוצרים שבתוכה.
  5. במקרה של ביטול העסקה מסיבת אי התאמה או פגם, תחזיר החברה ללקוח את מחיר העסקה במלואו כל עוד לא בוצע שימוש במוצרי החבילה או לא ניזוקו בכל צורה.
  6. אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול (במידה ויש פגם או לא נמצאה אי התאמה כפי שצויין לעיל).

    מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר (לרבות משווקים, מאמנים, או כל אדם המורשה למכור את המוצרים תחתיו).

  7. החזר המוצר לא יהיה תקף במידה ובוצע שימוש במוצר או נגרם נזק בזדון ו/או במעשה ו/או במחדל רשלני ו/ או אחסנה לא נאותה שלא על-ידינו ו/או מטעמנו או במהלך/עקב העברת המוצר מהמקום אליו סופק על- ידנו.
  8. במקרה של החלפת מוצר עקב חוסר התאמה (לרבות החלפת מידת פריט לבוש), ישלח המוצר במידה המבוקשת ללקוח במשלוח של המארז הבא (בחודש הקלנדרי העוקב), על הלקוח להחזיר את המוצר שנמצא כלא מתאים, השירות כרוך בתשלום של 35 ₪ עבור משלוח ודמי טיפול.
  9. במידה והלקוח ביטל את המנוי לאחר שהתחייב למנוי החצי שנתי, יחויב הלקוח על ההפרש בין עלות המנוי החודשי (159 ₪) לעלות המנוי החצי שנתי ( 149 ₪) בכפילות מספר החודשים שקיבל את המארז.

אספקה והובלת המוצר

  1. החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך חמישה ימי עסקים כל עוד לא מדובר באזורים המוגדרים כחריגים לרבות: יישובים מעבר לקו הירוק, אילת והערבה, יישובי רמת הגולן, לאזורים אלה יסופק המוצר עד 7 ימי עסקים מיום הרכישה.
  2. החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  3. משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר ממשרדי החברה/ או שהלקוח רשאי לאסוף את המוצר באופן עצמאי.

    מחיר המוצר כולל את עלות המשלוח / אינו כולל את עלות המשלוח.

שירות לקוחות

  1. בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות בכתובת המייל onebody@onebody.co.il

מכירה על פי תכנית שיווק שותפים ("האתלטים של וואן בודי") 

  1. כאשר הנך מצטרף לתוכנית המשווקים של וואן בודי הנך מאשר שאתה כפוף לכל סעיפי תקנון תנאי השימוש. תחת מערכת שיווק השותפים שלנו, כל משווק מקבל קוד הנחה על שמו ו\או כתובת ייחודית לו, אותה הוא יכול להפיץ או לשתף. על כל אדם שקונה תחת הכתובת הזו ו\או מזין את קוד המשווק תינתן עמלת רכישה (מפורט בסעיף "עמלות").
  2. העמלה תינתן ותירשם רק במצב של רכישת המוצרים תחת הכתובת ו\או קוד הקופון של המשווק וכל זאת לאחר אישור העסקה מחברות הסליקה והאשראי.
  3. וואן בודי שומרת לעצמה את הזכות לבטל את משתמש המשווק בכל שלב ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
  4. "משווק" או "אתלט" מוגדר אדם אשר נרשם למערת שיווק השותפים באתר וקיבל קוד על שמו כדוגמת – "דויד10".
  5. על כל משווק להיות מעל גיל 18.
  6. בהרשמה למערכת האתלטים של וואן בודי הנך מאשר כי כל חבות מיסים שהיא היא אחריות המשווק הבלעדית, אין וואן בודי אחראית לכל תשלום מס או חובות לגורמים ממשלתיים שונים הקשורים לצד של המשווק, כל חוב או תשלום מס אשר נוצר עקב קבלת העמלה לידי המשווק הינו האחריות הבלעדית של המשווק.
  7. אין כל יחסי עובד מעביד בין המשווק לבין וואן בודי.
  8. בכל זמן נתון המשווק יכול להודיע לוואן בודי שאין ברצונו למשוך את עמלת הקניות לחשבונו האישי.
  9. בכל זמן נתון המשווק רשאי לבטל את המשתמש שלו, במצב זה העמלות שנצברו עד אותו הרגע יועברו בחודש לאחר אישור העמלה (בהתאם לסעיף 4 ב"עמלות").

עמלות

  1. "העמלה" – סכום של 40 ₪ המועבר לידי המשווק על כל רכישה של המנוי "וואן בודי בוקס – חודשי מתחדש" בלבד ובמידה שהמנוי שילם לפחות על 2 חודשי חיוב מנויים.
  2. לא תינתן עמלה על רכישת כל מוצר אחר.
  3. כל העמלות יהיו זמינות למשיכה לחשבון חודש לאחר אישור העמלה ורק לאחר שנצבר סכום של לפחות 400 ₪ (סעיף 4).
  4. אישור העמלה – העמלה תאושר על ידי וואן בודי ותאפשר למשיכה רק לאחר החיוב של החודש השני של הלקוח אשר רכש את המארז תחת הקוד ו\או הכתובת הייחודית אותה קיבל המשווק.
  5. לא תינתן עמלה למשווק אשר לקוח שרכש תחתיו ביטל את המנוי שלו לפני החיוב השני.

אחריות ושירות

  1. החברה עושה מאמצים רבים כדי לספק לך חווית שימוש איכותית ובטוחה באתר. עם זאת, האתר אינו חסין מתקלות ו/או בעיות ועשויה שלא להיות לך גישה לאתר מעת לעת.
  2. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, בקשר עם האתר, לרבות כל תוכן או שירות בו שיגרם למשתמשת ו/או לגולשת ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באתר או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
  3. הלקוח מצהיר ומתחייב בזאת, כי הוא אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה באתר, לרבות בכל תוכן ו/או שירות בו, וכי ידוע לו שהחברה אינה אחראית, בין במישרין בין בעקיפין, לכל שימוש שהוא עושה באתר כאמור.
  4. ישנם מוצרים בקופסא/ות המיועדים לאכילה (מזון) ומוצרים אחרים לשימוש שונה (מגזין תוכן ומוצר נלווה משתנה). החברה מפנה את תשומת לב הלקוח לסימונים ולאזהרות המופיעים על גבי המוצרים והקופסא/ות. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוח עם הקופסא/ות ו/או המוצרים שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה.
  5. החברה לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הקופסה כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
  6. החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בכתובת המייל onebody@onebody.co.il.
  7. התצלומים המופיעים במודעות הפריטים מיועדים להמחשה בלבד. וואן בודי עושה את מירב המאמצים להבטיח שהצבעים ו/או העיצובים ו/או הגוונים המופיעים בתצלום שבמודעת הפריט ישקפו את אלה הקיימים בפריט אשר יסופק לכם על ידי וואן בודי בפועל. עם זאת, ייתכנו שינויים ו/או אי דיוקים שמקורם בבעיות גרפיקה, טכניקה, צגי מחשב שונים ורזולוציה שונה, תוכנות שונות וכו'. מובהר כי במידה ותחול טעות, בתיאורו של מוצר ו/או שירות מסוים המוצע באתר בכל נתון כלשהו, כגון: מחיר, תנאי התשלום, צבע, ערך תזונתי, מרכיבים תזונתיים, משקל, טעם, כמות וכו', אנו רשאים לבטל את עסקאו/ת הרכישה שלגביה/ם חלה הטעות. עלולים לחול טעויות בערכים תזונתיים של מוצרים. בכל מקרה מה שקובע זה הערך התזונתי ו/או המרכיבים והמצויים ע"ג המוצר בלבד, והנם באחריותם של היצרנים. למשתמש באתר לא תהיה כל טענה כלפינו ו/או הבאים מטעמנו לגבי אי נכונותם של פרטים הכוללים בין היתר: ערך תזונתי, טעם, ריח, צבע, מרכיבים, הוראות שימוש ו/או תוצאות אשר ציפית להשיג ממוצר מסוים אך לא השגת את התוצאה המבוקשת.
  8. רגישות למוצרים ו/או רכיביהם. מובהר בזאת, כי באחריות המזמין לוודא כי המוצרים אינם מכילים רכיבים העשויים להפריע ו/או או לגרום למזמין ו/או לצרכן המוצרים המוזמנים לנזק כלשהו במידה ויצרכו סוגי מזון כלשהם המפורטים באתר, וכן לוודא כי המוצרים מתאימים לצרכיו. החברה אינה אחראית לכל נזק בריאותי או אחר שיגרם למזמין ו/או לכל צד שלישי בגין הזמנת המוצרים ו/או צריכתם הנובע ממצבו הבריאותי של צרכן כאמור, לרבות אלרגיות לרכיבי המוצרים.
  9. מוצרים שאינם מיוצרים על ידי החברה. יובהר בזאת, כי אין החברה אחראית למוצרים אשר לא יוצרו על ידה, ובכלל זה אין החברה אחראית לטריותם של מוצרים כאמור, לרכיביהם, לייצורם, להפצתם (לרבות תנאי ואופן הובלתם), לזמינותם, ויודגש כי מוצרים אלה הינם באחריותו המלאה של היצרן. לפיכך, כל תלונה, טענה ו/או דרישה בקשר עם מוצרים אלה יש להפנות ישירות ליצרן, לפי העניין, לרבות בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטים על המוצר.
  10. מוצרים נלווים: נוסף על מוצרי המזון המארז מכיל מגזין חודשי מתחדש בנושאים שונים מטעם וואן בודי העשויים להכיל תוכן פרסומי, החברה אינה אחראית על כל פרסום צד ג' המגיע בכל דרך בתוך המארז (בתוך המגזין החודשי, קופונים להנחות, כרטיסי גרוד)

זכויות יוצרים

  1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.
  3. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן).
  4. השם 'powerbox' או 'פאוור בוקס' וכן שם המתחם (power-box.co.il) של האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
  5. ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, כי אז סימני המסחר הנם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.
  6. כל התוכן המילולי, אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה.
  7. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
  8. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו’ב, לכל מטרה אחרת.
  9. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots  וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.

מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר

  1. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי הלקוח (להלן בסעיף זה: הנרשמם) במסגרת מילוי טופס ההרשמה יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה:
  2. החברה לא תמסור את פרטיי הנרשם, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי הנרשם ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הנרשם לבין חברה; (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר- וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר – החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי הנרשם ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו; (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצע הנרשם מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם; (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי הנרשם ביצע שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפיר הנרשם איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות השיווקית של החברה. לנרשמים לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.
  3. מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הנרשם לכך שפרטיו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת חברה, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של חברה או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות: (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לנרשם בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר); (ב) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי; (ג) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות; וכן (ד) לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות עוגייה (cookies). שימוש כאמור בפרטי הנרשם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של החברה והנרשם מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמא 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.
  4. הנרשם מאשרת שידוע לו שלא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיה וכי מסירת המידע הנל נעשית מרצונה החופשי ובהסכמתו. הנרשם מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטים שמילא ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.
  5. נרשמים שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר יודיעו על כך בכתב באתר האינטרנט של החברה co.il או באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור ובמקרה זה החברה תפעל בהתאם להוראה שנמסרה לה. למען הסר ספק, החברה תהיה עדיין רשאית לעשות שימוש בפרטי הנרשמים לצורך המטרות המפורטות בסעיף 3 לעיל, בכפוף לשמירה על פרטיותם של הנרשמים ובהתאם לדין החל.

שמירה על סודיות

  1. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.
  2. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה משתמשת בחברת קארדקום, חברת סליקת כרטיסי אשראי ואבטחה לצורך בדיקת ואבטחת המידע. קארדקום עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI Level 1.
  3. תקני האבטחה החמורים שהאתר עומד בהם נועדו להגן על הצרכנים, הסוחרים וחברות האשראי. החדרת ה-PCI DSS מעלה משמעותית את רמת האבטחה ולכן מסייעת בטיפוח האמון של משתמשי סליקה אונליין בשימוש בכרטיסי אשראי.
  4. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL, כלומר כל התקשורת שבין הדפדפן (אצל הלקוח) לאתר (כלומר שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הנה מוצפנת כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. כלומר, ה’אבטחה’ המובטחת הנה הצפנה של המידע.
  5. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוחה או למי מטעמה, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
  6. החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומות באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוחה.
  7. החברה עושה מאמץ לספק ללקוחה שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, החברה אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל החברה או אצל מי מספקיה.
  8. החברה לא תישא בכל אחריות ביחס להודעות שיתקבלו או שיישלחו באמצעות האתר (לרבות הודעות שישלחו ללקוחות ע״י משתמשים אחרים באמצעות שירותי האתר), תוכנן של הודעות כאלה או כל קובץ מחשב שיצורף להן, פעולתו של כל קובץ כאמור, השפעתו על מחשב המשתמש וכל נזק, אובדן, אי נוחות, עוגמת נפש וכיו״ב, תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו למשתמשת או לכל צד שלישי בשל הודעות שיתקבלו באמצעות שירותי האתר או יישלחו באמצעותו.

פרטים ביחס לקופסא/ות

  1. אפשרויות הרכישה השונות העומדות לקונה המתנה והקונה ברכישה עצמאית

    א – רכישת מארז חודשי מתחדש בעלות של 159 ₪. מועד אספקת הקופסה לכתובת למשלוח הקופסה, ויבוצע לפי התנאים בסעיף "אספקה והובלת המוצר"

    ב. – רכישת מארזים חודשיים בהתחייבות חצי שנתית בעלות של 149 ₪ לכל קופסא (עלות כוללת של 900 ₪).

  2. למען הסר ספק החברה מספקת קופסה אחת בלבד בחודש ומיועדת לאנשים העוסקים בספורט או מקיימים אורח חיים בריא.

רישום וביצוע הזמנות דרך האתר

  1. רכישת הקופסא/ות (הן ברכישה חד פעמית והן ברכישה מתמשכת של קופסאות) תתבצע על ידי הלקוח באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
  2. החברה לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.
  3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
  4. עם ביצוע ההזמנה ע״י הלקוח יבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע״י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוח לכתובת הדואר האלקטרוני שמסרה שהעסקה אכן אושרה. חשבונית/קבלה תשלח במייל.
  5. פרטי ההזמנה כפי שהזינה הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות פרטי הלקו..
  6. כל לקוח יהיה רשאי להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי הזנת הפרטים היעד המבוקש בטופס ההזמנה – במהלך ההתקשרות עם החברה, יהיה רשאי הלקוח לעדכן את היעד המבוקש למשלוח הקופסא/ות. עדכון היעד יכול שיתבצע באמצעות שליחת הודעת דואל או בטלפון (כמפורט בסעיף שירות לקוחות). היעד האחרון למשלוח שיימסר לחברה על ידי הלקוח יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח.
  7. יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי בכל אחד במקרים בהם:

    א. אם הופר סעיף מסעיפי תקנון זה ו/או מכל מסמך מחייב ו/או תנאי מתנאיו של שירות שהוצע על ידי האתר
    ב. אם בעת ההרשמה באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים. מובהר בזאת, כי הזנת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית וכי החברה תהיינה זכאיות לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה על פי כל דין נגד לקוח אשר תגיש פרטים כוזבים כאמור, לרבות פנייה לערכאות בגין נזקים שנגרמו או שעלולים להיגרם לאתר, לחברה ו/או למי מטעמה.
    ג. אם בוצע מעשה או מחדל אשר עלול לפגוע באתר ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות, עובדי וספקי האתר.
    ד. אם יהא חשד ממשי לכך ששירותי האתר שימשו לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
    ה. אם כרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
    ו. אם נפלה טעות כלשהי, לרבות טעות סופר ו/או תקלה בתקשורת ו/או כל תקלה טכנית אחרת אשר שבשה את מחיר המוצר ו/או את תיאור הפריט באתר ו/או במשלוח המוצר
    ז. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה, טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של האתר
    ח. אירעה תקלה טכנית ו/או תקלה באמצעי התקשורת אשר מנעה או הייתה עלולה למנוע את ביצוע ההזמנה.
    ט. כאשר הלקוח/ה חב/ה חוב כספי לאתר ו/או לחברה וכבר חלף המועד לתשלומו.
    י. מבלי לגרוע מאמור לעיל, החברה תהא רשאית שלא לאשר הזמנה מסיבות נוספות לפי שיקול דעתה הבלעדי.

  8. לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוח לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, החברה רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוח עדכונים באמצעות חשבון המשתמש באתר או באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ״ב – 1982.
  9. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה.

דין וסמכות שיפוט

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך באחד מהמחוזות תל אביב-יפו, חיפה, ירושלים או ב"ש תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.

Shopping cart

0

אין מוצרים בסל הקניות.

Hit Enter to search or Esc key to close